Τρίτη 14 Νοεμβρίου 2017

Μα πού "έξω" έβγαλα τα λεφτά μου;

Ψάχνω τα τεφτέρια μου, ψάχνω τους λογαριασμούς, ψάχνω... ψάχνω... ψάχνω... και να πάει στο καλό δεν βρίσκω που έβαλα το τεφτέρι με τα χρήματα που έβγαλα έξω!!!
Μα εντελώς του ακατοίκητου???
Είναι δυνατόν???
Αφού όλη η κυβέρνηση λέει ότι τους κατηγορούν για
υπερφορολόγηση αυτοί που έβγαλαν έξω τα δις εν μέσω capital controls...
Λες να φταίει το Αλτσχάιμερ?
Δεν μπορεί για να το λένε τόσο ...σοβαροί άνθρωποι έτσι θα είναι... Ψάξε βρε! Ψάξε!
Μήπως να πάω σε μάγισσες? Σε χαρτορίχτρες? Να βρω που χάθηκαν τα ευρουλάκια μου?
Τώρα γιατί εγώ δεν μπορώ να πληρώσω την εφορία (για το πατρικό μου, ένα σαράβαλο του ΄70, και το σαράβαλο του πεθερού μου του '60 και τον φόρο της χρονιάς και τον ΕΝΦΙΑ για το σπίτι μου, και για το αυτοκίνητο και για ό,τι κυκλοφορεί, πετάει, ή τραγουδάει) και δεν συζητάμε και για τη ΔΕΗ (που πληρώνεις και κάθε φοροφυγά...) και την ΕΥΔΑΠ και τα τηλέφωνα και στο τέλος πρέπει να πάω στη λαϊκή στις δυόμισι το μεσημέρι για να είναι φτηνή και αν μου φτάσουν...
Αλλά για να το λέει η κυβέρνηση, ότι τους κατηγορώ για υπερφορολόγηση γιατί  ...έβγαλα τα λεφτά μου έξω, έτσι θα είναι...
Το μόνο πρόβλημα είναι που "έξω" έχω βγάλει τα λεφτά...
Θα ρωτήσω τον Τσακαλώτο, τον Σταθάκη και τον Παπαδημητρίου που ξέρουν καλά από "λεφτά έξω"
Η Ρηγιλλίτσα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.