Δευτέρα 22 Αυγούστου 2016

Κάποτε οι συνεργάτες του Καραμανλή διεκρίνοντο για τη σοβαρότητά τους...

Αν κάποιο πολιτικό πρόσωπο γράψει κάτι στα social media το μαθαίνει πλέον όλος ο κόσμος. Πολλοί εκμεταλλεύονται το δημόσιο βήμα του διαδικτύου για να προβληθούν. Άλλοι απλώς εκτίθενται...
Είναι πολλές οι αντιπαραθέσεις που έχουν ξεκινήσει από ένα twitter ή μια ανάρτηση στο facebook.
Τη δημοσιότητα του διαδικτύου φαίνεται ότι εζήλωσε και ο κ. Ευάγγελος Αντώναρος μέσω του οποίου κατά καιρούς στέλνει τα μηνύματά του. Ο άνθρωπος βέβαια ξεκαθαρίζει ότι οι απόψεις που καταγράφει είναι αποκλειστικά δικές του, αλλά άντε να σε πιστέψει κανείς όταν επί χρόνια ήσουν στενός συνεργάτης και εκπρόσωπος του Κώστα Καραμανλή.
Γι' αυτό λοιπόν όταν σήμερα έκανε μια... περιττή ανάρτηση στο facebook, μετά τον θόρυβο που
ξέσπασε σε κλάσματα δευτερολέπτου, αναγκάσθηκε σε μια αναγκαία διευκρίνιση.
Συγκεκριμένα το μεσημέρι της Δευτέρας ο κ. Αντώναρος έγραψε ότι "απο νεαρός δημοσιογράφος έχω αποκτήσει μια συνήθεια την οποία τηρώ απαρεγκλιτα μέχρι σήμερα. Να καταγράφω, και μάλιστα λεπτομερειακά, το περιέχομενο όλων των συνομιλιών που έχω. Επίσημων, ιδιωτικών κο εμπιστευτικών. Έχω γεμίσει εκατοντάδες από σημειωματάρια που τώρα βέβαια πια έχουν σκαναρισθεί κι έχουν μεταφερθεί σ ένα στικάκι. Για την ακρίβεια σε τέσσερα πανομοιοτυπα στικάκια. Το ένα είναι φυσικά στην κατοχή μου. Τα άλλα τρία σε χέρια τριων φίλων μου απο τους οποίους ο ενας στο εξωτερικό. Τα στοιχεία συναρπαστικά ιστορικά αλλά και συχνά γελοία….Απο το τι μου ειπε ο Ερντογάν πριν εκλεγεί πρωθυπουργός…μέχρι τι ειπώθηκε στο γραφείο του τότε αρχηγού της αξιωμ. αντιπολίτευσης Σαμαρά τον Μάιο του 2010 τη βραδιά της ψήφισης του πρώτου μνημονίου. Ποιοι ηταν υπέρ και ποιοι κατά…Ενδιαφέροντα πράγματα σας λέω…Υλη για πέντε έξη βιβλία απο τα οποία έχω τελειώσει τα δυο και βρίσκονται σε χςρια φίλων. Σε στικακια φυσικά. θα εκδοθούν στην …ωρα τους…"
Ωστόσο τέσσερις ώρες μετά, επανήλθε με νέα ανάρτηση, καθώς τα λεγόμενά του προκάλεσαν πλήθος σχολιών στην σελίδα του στο Facebook και όχι μόνο, με πολλούς να αναρωτιούνται αν έχει στην κατοχή του ηχογραφημένες συνομιλίες.
"Επειδή οι κακοήθεις πολλοί κι οι κακεντρεχεις ανοητοι ακόμη περισσότεροι ας τα παρουμε τα πράγματα με τη σειρά.
1. Βομβες στα χέρια μου δεν έχω. Σιχαίνομαι τις πολεμικες ενέργειες και τη βία.
2. Ειπα το αυτονόητο. Οτι απο 20 ετών κρατούσα πάντα σημειώσεις. Αυτονόητο πράγμα για κάθε σοβαρό άνθρωπο. ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΙΠΑ ΟΤΙ ΚΑΤΕΓΡΑΨΑ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΣΥΝΟΜΙΛΙΑ. ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΑΛΛΩΣΤΕ. ΔΙΑΘΕΤΩ ΘΑΥΜΑΣΙΑ ΜΝΗΜΗ.
3. Ο Αντώνης Σαμαράς κατεψήφισε το πρωτο μνημόνιο. Και πιστεύω πως επραξε ορθά. Όπως έκανα κι εγω άλλωστε παρά το ότι στεναχώρησα κάποιους φίλους μου στο εξωτερικό. Κι αυτο πίστευα τότε κι εξακολυθώ να πιστεύω μέχρι σήμερα ότι ακόμη και τότε μπορούσαν να γίνουν αλλαγές στις οριζόντιες περικοπές οπου.μας οδηγησσαν συνειδητα ΓΑΠ και Σία. Αλλοι (τότε και κατοπινοί κορυφαίοι) πίεζαν για ναι.
4. Τα στοιχεία που έχω δεν αναφέρονται αποκλειστικά στην ελληνική πραγματικότητα. έχω ζήσει πολύ πιο ενδιαγέρουσες καταστάσεις στη δημοσιογραφική μου σταδιοδρομία.
5. Γι αυτό και τα θέματα των βιβλίων μου ειναι πολλά και ποικίλα", έγραψε χαρακτηριστικά. 
Πάντως ένα είναι σαφές: Ότι ο κ. Αντώναρος προφανώς δεν κατάλαβε ότι η τότε στάση του κ. Σαμαρά γέννησε το έκτρωμα των ΑΝΕΛ και έβαλε τις βάσεις στο περίφημο αντιμνημονιακό κίνημα των αγανακτισμένων που έφερε στην εξουσία τον κ. Τσίπρα. Γιατί αν ο κ. Σαμαράς το 2010 είχε επιδείξει την ίδια σοβαρότητα που επέδειξε το 2012 με αντάλλαγμα την πρωθυπουργία, ίσως η τότε Βουλή, μέσω των εφαρμοστικών νόμων να είχε διορθώσει το έγκλημα του κ. Παπανδρέου.
Αλλά αυτά εκτός από μνήμη θέλουν και πολιτική διορατικότητα η οποία φαίνεται ότι στην εποχή μας είναι είδος εν ανεπαρκεία.
Καλό είναι πάντως ο κ. Αντώναρος να προσέχει περισσότερο στα... μηνύματα που στέλνει  γιατί είτε το θέλει είτε δεν το θέλει οι πολίτες τον έχουν ταυτίσει με τον Κώστα Καραμανλή, τον οποίο όλα αυτά εκθέτουν.  Και ας σκεφτεί ότι πάντοτε οι συνεργάτες του Καραμανλή διεκρίνοντο για τη σοβαρότητά τους

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.